موتور برق لانسین

موتور برق لانسین

Loncin Generator

 

انواع موتور برق لانسین Loncin

موتور برق لانسین توسط کمپانی بزرگ لانسین سال 1993 در کشور چین راه اندازی و تولید شد، این شرکت در زمینه طراجی و تلید انواع موتور ، موتور برق و موتور پمپ فعالیت می کند که در کشور ما نیز تمامی تولیدات شرکت لانسین ارائه می شود. برند موتور برق لانسین بی شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین موتور برق های موجود در بازار می باشد که از لحاظ کارایی با اطمینان می توان گفت که قابل رقابت با موتور برق های ژاپنی می باشد.

شرکت لانسین علاوه بر توجه بر روی کیفیت موتور بر های خود روی بحث آلایندگی محیطی نیز توجه بالایی دارد به طوری که دارای چندین استاندارد و گواهینامه بین المللی می باشد که برای نمونه می توان به EPA (استاندارد آلایندگی آمریکا) ، GS (گواهی ایمنی آلمان) ، NOISE (استاندارد آلودگی صوتی) ، EMC (گواهی سازگاری الکترومغناطیسی) ، CE (گواهی ایمنی اروپا) ، EUII (استاندارد آلایندگی اروپا) اشاره کرد. بدون شک تمامی این استاندارد به یک مورد مهم اشاره می کند که موتور برق لانسین تمامی مشخصات مورد نیاز برای یک موتور برق خوب را دارا می باشد.

مزایای موتور برق لانسین

  • قابلیت اطمینان شرکت لانسین موتور ژنراتور بنزینی با قابلیت اطمینان و اعتماد بالا ارائه می نماید ، که به کنترل کیفیت محصولات تولیدی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. همچنین نمایندگی های لانسین در عمل به تعهدات شرکت لانسین نسبت به مصرف‌کنندگان ، خدمات پس از فروش بالایی ارائه می نمایند.
  • ایمنی بالا در تولیدات موتور برق لانسین جهت افزایش ایمنی و سهولت استفاده برای مصرف کننده در کنترل پنل دستگاه بخش مدار جریان ضعیف و جریان ولتاژ بالا مجزا شده است. همچنین در سری A موتور برق لانسین با اضافه شدن جعبه سیم ، سیم ها در برابر گرد و غبار و آب محافظت شده و همچنین باعث بالا رفتن ایمنی بهتر این سری از موتور برق ها شده است. استفاده از مخزن ذخیره سوخت در موتور برق Loncin علاوه بر ایمنی بالاتر باعث افزایش گنجایش سوخت و سهولت استفاده برای مصرف کننده شده است. بروزرسانی پوشش صدا خفه کن یکی دیگر از مزایای موتور برق لانسین در سری A می باشد.
  • استفاده آسان نحوه کار و عملکرد موتور برق Loncin بسیار ساده و آسان می باشد به این جهت که تمامی علامت ها و دستورالعمل کار با موتور برق های لانسین روی دستگاه درج شده است.
  • حفظ محیط زیست شرکت لانسین در تولید موتور برق لانسین به حفظ محیط زیست توجه خاصی داشته است و با تهیه موتور برق هایی با تولید هرچه کم تر آلاینده های کربن در این راستا قدم برداشته است، موتور برق لانسین بنزینی و برای کاربردهای صنعتی و استفاده پشتیبان در منزل طراحی شده است. این ژنراتور جمع و جور و قابل اطمینان است ، در عین حال به اندازه کافی قدرتمند برای کارکردن یخچالهای کوچک ، مایکروویو ، تلویزیون و برای کمپینگ و تعطیلات کاروانسرا ایده آل است ، همچنین برخی از کارهای DIY مانند باغبانی و ابزار کارگاه

موتور برق لانسین LC 2000 i

موتور برق لانسین

موتور برق کیفی لانسین توان 1.6 کیلو وات یا 1600 وات با خروجی تک فاز می باشد، با توجه به عایق صوتی اطراف موتور برق این موتور برق بی صدا یا اصطلاحا کم صدا بوده و سیستم استارت این موتور برق به صورت دستی است و دارای سیستم تنظیم اتوماتیک می باشد. ویژگی اصلی این دستگاه وزن پایین ، قابل حمل نقل و کم صدا یه به اصطلاح بی صدا بودن این مدل است، این موتور برق برای مصارف خانگی ، باغی و کمپینگ مناسب بوده و با استفاده از این موتور برق شما می توانید 16 لامپ صد واتی ، بخاری برقی کوچک ، کولر آبی ، لپ تاپ ، کامیپوتر ، شارژ تلفن همراه و غیره استفاده نمایید.

موتور برق 1.6 کیلو وات لانسین در یک نگاه

  • سیستم استارت دستی
  • موتور تک سیلندر چهار زمانه اینورتری
  • سیستم هوا خنک
  • یک پورت خروجی
  • وزن مناسب
  • سیم پیچی مس
  • مناسب برای مصارف باغ ، خانگی و کمپینگ
مشخصات فنی موتور برق بنزینی لانسین LC 2000 i
حداکثر توان خروجی 1.6 کیلو وات
توان خروجی 1.4 کیلو وات
جریان خروجی 7 آمپر
نوع استارت هندلی
ظرفیت مخزن سوخت 4.2 لیتر
ولتاژ 220 ولت
تعداد فاز تک فاز
فرکانس 50 هرتز
میزان صدا 58 دسی بل
میزان کارکرد مداوم 7 ساعت
وزن 21 کیلوگرم
ابعاد (طول*عرض*ارتفاع) (499*285*455) میلیمتر
نوع سوخت بنزین

موتور برق لانسین LC 3500 i

موتور برق لانسین

موتور برق کیفی لانسین توان 3 کیلو وات یا 3000 وات با خروجی تک فاز می باشد، با توجه به عایق صوتی اطراف موتور برق این موتور برق بی صدا یا اصطلاحا کم صدا بوده و سیستم استارت این موتور برق به صورت دستی است و دارای سیستم تنظیم اتوماتیک می باشد. ویژگی اصلی این دستگاه وزن پایین ، قابل حمل نقل و کم صدا یه به اصطلاح بی صدا بودن این مدل است، این موتور برق برای مصارف خانگی ، باغی ،  پزشکی و واحد های تجاری مناسب بوده و با استفاده از این موتور برق شما می توانید 30 لامپ صد واتی ، بخاری برقی ، کولر آبی ، لپ تاپ ، کامیپوتر ، یونیت دندان پزشکی ، کرکره برقی و غیره استفاده نمایید.

موتور برق 3 کیلو وات لانسین در یک نگاه

  • سیستم استارت الکتریکی
  • موتور تک سیلندر چهار زمانه اینورتری
  • سیستم هوا خنک
  • دو پورت خروجی
  • وزن مناسب
  • سیم پیچی مس
  • مناسب برای مصارف باغ ، خانگی و پزشکی
مشخصات فنی موتور برق بنزینی لانسین LC 3500 i
حداکثر توان خروجی 3 کیلو وات
توان خروجی 28 کیلو وات
جریان خروجی 12 آمپر
نوع استارت الکتریکی
ظرفیت مخزن سوخت 10 لیتر
ولتاژ 220 ولت
تعداد فاز تک فاز
فرکانس 50 هرتز
میزان صدا 58 دسی بل
میزان کارکرد مداوم 7 ساعت
وزن 45 کیلوگرم
ابعاد (طول*عرض*ارتفاع) (578*440*510) میلیمتر
نوع سوخت بنزین